Escola matinera

Vos informam que dia 1 d’octubre es posarà en marxa l’escola matinera.

Benvolgudes famílies, vos agrairíem que contestàssiu les següents enquestes després d’assistir a les tutories d’inici de curs amb els tutors.

INFANTIL

3 anys AMargalida Noguera3 anys BFrancisca Puigserver4 anys AMargalida Vidal4… Llegeix més»

Bon estiu!

Tots els mestres de l’Escola Nova vos volem desitjar un bon estiu i agrair-vos tot l’esforç i feina que heu fet durant aquest curs tan complicat. Ara és el moment de descansar i recuperar forces per al curs que ve.

I els estudiants de sisè ens… Llegeix més»

Homenatge a Joana Mora

Aquí teniu aquest vídeo homenatge a na Joana Mora que, després d’un bon grapat d’anys com a mestra, es jubila.

Gaudeix d’aquest merescut descans. Tota la comunitat educativa del CEIP Escola agraïm la teva feina i dedicació! Pensarem molt en tu!

Graduació alumnes de sisè

Dia 22, darrer dia de curs 20-21, es va dur a terme al pati de l’Escola Nova la clausura de l’etapa de primària per a tots els alumnes que han cursat sisè i que de cara el curs vinent iniciaran una nova etapa a l’IES de Porreres.

Es varen dur a terme uns balls preparats pels mateixos alumnes, l’entrega d’orles i una berenada.